ader



Kekawan Google Kita

My Follower Tercayanggg

Kurus cepat guna daun ni je ...orang panggil Juna SLim Tea ...banyak dah orang kurus !




JUNA SLIM TEA
·       Teh Kurus !
·       Teh Detox!
·       Teh Herba!
·       Teh Viral !

 Apa Fungsi Teh Ni !!
·       Untuk Kurus !
·       Untuk  Kempiskan Perut !
·       Untuk Kecikkan Peha !!
·       Untuk Cuci kerak najis pada usus!
(situ kan tempat berkumpul toksin)
·       Untuk cairkan lemak tepu/degil


 Teh ni dari daun ape ?

Campuran daun2 herba..Daun sena! Daun Mengkudu! dan Daun Jati Belanda di basuh,,di jemur di keringkan . 

      IANYA ADALAH DEDAUN YANG FRESH
Daun sena + daun mengkudu
+ daun jati belanda yang fresh dan dikeringkan
-         50 gram (cukup sebulan )
-         Daun bersih dan siap basuh
-         Kene rendam air panas ,,tapis baru minum
..letak 1 atau 2 cubit daun ..ikut berat badan   


Macam mana nak minum teh ni ?

 Berat dari 50 kg ke 60 kg
Minum 1 kali sehari-ambil 1 atau 2 sudu besar daun JST-Bancuh dengan air 1 mug yg panas,biar suam,tapis kemudian minum sebelum tido ·      

Berat dari 61 kg ke atas
       Minum 2 kali sehari
     ambil 1 atau 2 sudu besar daun JST-Bancuh dengan air 1 mug yg                     panas,biar suam,tapis kemudian minum sebelum tido dan selepas 
     sarapan pagi   


Ape lagi yang best tentang Juna Slim Tea Ni ?============================ 

·        Menyingkirkan kerak Najis yang lama dalam usus
·        Tiada Kesan dahaga atau cirit birit yang teruk !
·        Bantu TURUNKAN BERAT BADAN dengan cepat
·        Mengatasi sembelit yang teruk
·        Membuang Toksin Beracun dalam badan
·        Meningkatkan system imun ..
supaya badan xmudah demam & lesu 
·        Mengurangkan sakit tapak kaki
·        Mengurangkan masalah jerawat di muka akibat toksin .
·        Mengurangkan &mengawal selera makan.
   
   CARA JUNA SLIM TEA BERTINDAK BALAS

Minggu Pertama dan kedua teh ini mencuci usus anda ..INGAT YE TANPA CIRIT BIRIT & PERUT MEMULAS YG TERUK ..setiap kali anda makan ,,,pasti membuang ...kerak2 & najis yg lama dan baru dpt dibersihkan .

     Seterusnya badan anda mula menyerap segala makanan berkhasiat atau           supplemen2 lain yang anda ambil ...berat mula mudah turun kerana ada           pegaliran yg baik dalam usus anda 


    PESANAN & INFO !
    ================= 

    · timbang dahulu berat badan sebelum minum teh ini..utk melihat 
     hasil keberkesanannye.

    ·Jangan di campur dengan produk teh kurus atau teh detox yang lain

     ·sesuai utk lelaki , wanita

   · sesuai bermula umur 16 tahun dan Ibu menyusu anak lebih umur 2 bulan      .namun jika anak anda ada tindak balas seperti cirit sila hentikan

 ·Period atau demam sila stop

 ·sgt sesuai utk pesakit darah tinggi , kencing manis , jantung , kolestrol , gastrik  , buasir , batu karang

 ·Boleh di makan bersama supplemen lain tapi jarakan waktu selama 4 jam
 ·Bykan Minum air masak .WAJIB amalk 8 gelas air masak sehari .


           PESANAN PENTING
==================== 

Kerak najis dan lemak seseorang berbeza ..jadi sukatan daun tu perlu di tambah jika tiada pembuangan pada keesokkan harinya ...   

HARGA

·        RM35(sm) RM40 (ss) + POS RM8 @12
·        2 PAKET RM70 POS FREE
·        3 PAKET RM100 POS FREE
·        DAUN = 30 GRAM


 BERMINAT WHATAPPS :  JUNN ARJUNA RESOURCES   01115322912